vänner som stöttar och phishfood på tining...

... kan livet vara bättre då?! Njaa, jag kan faktiskt inte komma på något bättre just nu! Dagen har varit lite blandad, besviken men ändå stabil efter resultatet. För att sen bli överlycklig över att äntligen få träffa två av mina små htdarlings, emly o ernst! Helt underbart att äntligen få träffa er, vill inte ens tänka på varför det har gått så lång tid sen vi sågs sist. Men nu är det ändring på det som gäller! :)

Kvällen blev inte riktigt som planerat, jag var tvungen att anordna ett litet krismöte hemma hos mig, både naddi o sanna hjälpte mig med en sak. tack tjejer, helt underbara som hjälpte mig, blev riktigt impad av era detektivgener och CSI-agerande vad det gällde problemet. Även om det är jobbigt, så känns det mycket bättre nu. Så tack, ni är bäst<3

Baby, imorrn är det bara våran kväll! Jag är ledsen för ikväll, men lovar att förklara allt imorrn! Jag har längat efter vår champagnekväll i över en vecka nu! Det ska bli så kul att få korka upp några flaskor med dig, dricka ur fina glas, berätta massa grejer som hänt och bara njuta av ditt underbara sällskap! Ser sjukt mycket fram emot det<3

Nu väntar glassen och soffan, SATC är på och jag ska snart krypa till kojs. Trots min tandläkarskräck så väljer jag dock ikväll att ignorera Karius och Baktius och äta glass, för det är jag värd! Sen måste jag verkligen sova, imorrn är det jobb som gäller. Har saknat mina små sötisar under helgen<3

Det är något speciellt med glassen, förutom det uppenbara att det är världens godaste glass, så kommer jag alltid att tänka  på dig. Dels för namnet, blubb blubb blubb, samt för att vi brukade äta den tillsammans. Jag saknar dig min lilla fisk<3

puss puss//en trött o detektivande caro<3
0 kommentarer