världens bästa faster!

Det är vad planerna är att jag ska bli för den lilla sötnosen! Och nu har hon kommit! Jag är fortfarande bergis på att det var syrrans händer som peta igång något, eller mina små korvänder som gjorde att bebisen kände sig mogen att komma ut i den stora världen! Dom åkte från landet (längst ut på Värmdö) vid 7, och sen vid 10 var det lilla miraklet ute! Så himla kul! Jag är verkligen helt pirrig och överlycklig över det lilla livet, trots att jag inte ens sett det. Men det känns bara så stort att jag satt o klappa, peta o kände utanpå jennie mage, satt o pratade till den genom typ naveln. Och nu är den ute i stora världen! :) Så vackert och helt underbart! Jag hoppas fortfarande att bebisen, som blev en liten flicka får heta Clara! Men Linn är också jättefint namn! Jag måste erkänna att jag är lite extra glad över att det blev en flicka, jag har absolut inget emot pojkar, jag är ju helt superförälskad i min lilla sprallis! Men det känns liksom extra kul att det blev en flicka då hon kan ha på sig mina o syrrans gamla klänningar! :)
 
Jag har lovat mig själv att jag ska bli världens bästa faster, då jag redan är världens bästa moster, så är det väll ingen tvekan om att jag kan bli bästa fastern också! Jag ska lära dig allt jag kan min lilla sötnos! :)<3 Lovar att svara på allt mellan himmel och jord, och lära dig allt du behöver veta för att klara dig ute i stora världen! :)

Grattis grattis älskade Bror o Jennie! Välkommen till denna lilla fina värld, vad du nu ska heta!




puss puss// en nybliven faster caro<3
0 kommentarer