vi ska iväg!

Glömde ta med det allra viktigaste! Nu känns det nästan helt superspikat att vi kommer iväg på en resa! Jag har precis kollat upp en resa för 4 pers, tror det kommer bli den absoluta partykvartetten som rhodos någonsin sett!! =) Jag håller på o förhandlar lite med människor därnere för att kirra det ultimata! Och om jag får som jag vill, så är det den 10 augusti som vi beger oss från tråkiga, stela, kalla, beiga Stockholm - till soliga, underbara, varma, charmiga o sexigt partyglada Rhodos!! :D Så om ni tror att ni ingår i kvartetten, hör av er till mig så fort som möjligt så kirrar vi ett möte och bestämmer mer! :) o ingår ni inte i kvartettet men ändå vill följa me, hör av er iaf så ser vi vad vi kan ordna!! :D

Vi är på väg!! Rhodos - here we come!! =) <3

  

puss puss// en förvantansfull caro<3
3 kommentarer
ellan

Kan vi inte åka nästa vecka istället?!?!?! då är ju jag ledig och vi blir en härlig kvintett istället!

caro

Ja! Då kan vi ju fira lilla mig därnere! Jag kollar upp datum på direkten! :) Saknar dig!! <3

ellsibellsi

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! jag kommer hem på tisdag nästa vecka tror jag! :)



<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



glutenet