Bästaste sommarkvällen hitills!

Har precis kommit hem från en alldeles perfekt sommarkväll! Vädret var soligt och nästintill stabilt! Det var varmt och människor runt omkring var glada och taggade! Jag och Jelly har precis varit på årets bästa konsert, hitills! Det var på grönan som Årets i särklass bästa artist framträdde - Håkan! Det finns ingen som han! Han är min Gud! Det finns ingen som kan skriva så bra texter som gör att flera tusen tusen känner igen sig i just varenda stavelse som kommer ut från hans mun! Han är som ett litet mirakel! Konserten var helt underbar och flera av mina favvo-låtar kom upp! Min allra allra bästa favvolåt kom upp! :) och nu vet jag äntligen vem Hurricane är! Han är min hjälte! <3 sen kom en annan superbra låt upp, och jag ville ringa upp honom för att han skulle få lyssna. Men med tanke på att han dels hatar håkan, och pga andra omständigheter la jag ner projektet efter några sek och lyssnade på låten och njöt! Det är min låt!

Elli älskling, kom hem! Du skulle varit med! Då hade det varit en riktig Long-drink-reunion! Jag lovar att innan sommaren är slut ska vi tre ha en riktig fest, bara vi tre! Jävlar i min lilla låda vad det kommer gå vilt till! ;)

Jelly, du är mitt hjärta! Även om konserten var bland det bästa som jag sett i mitt lilla liv,kunde jag inte låta bli att bli sentimental och tänka på vad som kommer att hända! Men tack för att du gjorde den här kvällen perfekt! :) Du vet att det är vi två som hör ihop, finns ingen bättre! Damn vad jag kommer sakna dig! men men, vi är inte där ännu! och vi har många många varma sommarkvällar att göra till den bästaste! ;) <3

För Du är det finaste jag vet, när allting annat är falskt och fel!<3

Puss puss//Caro<3
0 kommentarer