borjar kanna mig en aning sliten!

Det ar nu dag 6 har nere i paradiset! igar var en helt galen dag! det borjade med att vi gick upp i ottan for att aka ivag pa ett stort strandparty som Grabbarna Grus anordnade! Det var jag,jennie o natti som akte ivag, da sanna kande sig en aning krasslig o bestamde sig for att vara hemma o vila upp sig!
   Vi motte upp resten av partymanniskorna runt elva, packa in oss i bussarna o akte vag till en sjukt fin strand! dar borjade festen! vi borjade dricka drinkar som man fick gratis! solen sken o alla var lyckliga o glada! Vi bada o drack - rena paradiset! Sen borjade lekarna! Forsta leken var olhavning! Jag kan stolt beratta att jag var nastan den enda som drack hela flaskan utan att ens lyfta flaskan fran munnen! Det var en aning svart, med tanke pa att man hade en extrastor-tampong i vardera kind! :O men det var javligt kul! Det blev lika mellan tjejerna o killarna! Nasta lek var jag inte med pa, da skulle man paddla ut pa en madrass, kyssa en tjej el kille darute o simma tillbaka! Natti tog hem segern!! =)
sista leken var den klassiska melon o gradde-tavlingen! Dar bade jennie o natti var me! O vi tog hem segern! Det blev gratis drinkar till alla tjejerna! Jag sag till att ville gjorde en extra stark, sa blev dagen en aningens battre! ;)

Dagen gick fort o var javligt lyckad! Vi kom hem runt 6 o alla badda ner sig i sangen innan det var dags for nasta aventyr! ;) Men pa grund av vissa omstandigheter tappade vi dock natti pa kvallen, sa det var jag, jennie o sanna som begav oss till Pacha for att ga pa singelfest! =) i dorren fick man en varsin klisterlapp: gron-singel, gul-det som hander pa rhodos stannar pa rhodos, rod-upptagen! =)
Valdigt lyckad kvall da baren var gratis mellan 9-12! samt da man rakar ha lite connections med en av bartenderna, fick vi ganska mycket fortur i barkon! ;) malet var att vi skulle svepa minst 6 var! Resultatet blev foljande: caro 7 + halv absintdrink, + en annan acklig, sanna - 3, jennie - 5! Bra kampat tjejer! ;)

Sen blev det en massa lekar dar med! Jag kan stolt beratta att jag vann bodyshotstavlingen! ;) jag vann ett vipkort, som ger mig halva priset pa alla drinkar! Gissa vem som ska utnyttja det ikvall! ;) resten av kvallen var otroligt lyckad! =) om man bortser fran att jag skulle skamta lite me jennie, som slutade med att jag slog i huvudet i en golvbrunn, =| det var inte sa roligt skamt! hahahha! men men! shit happens when you party naked! ;)

Nepp, nu maste jag kila! Men ni far ha det sa bra mina smankycklingar! ni far alla detaljer senare nar jag kommit hem! Far se vad f\vi hittar pa for skoj ikvall! Sista kvallen, da ere fullt os som galler! ;)

puss puss - eran lilla peppis caro<3

0 kommentarer