min andra körning!

Har precis kommit hem från mitt livs andra körning! Nu var det jag och syrran som fick smygöva lite med Sanna ute på en öde parkering! Och det är verkligen helt galet kul att köra bil! Jag blir förvånad över hur glad och taggad jag blir varje gång jag får sätta mig bakom ratten! =) och jag är verkligen så stolt över mig själv! Jag fick bara kärringstopp två gånger! Och jag krockade inte en enda gång! :) jag är skitbra på att svänga och styra, det enda som jag har lite problem med är att få tillbaka ratten på rätt bana, men det där kommer snart lösa sig! jag kan växla fram och tillbaka och är sktibra på att köra lite sick-sack! Det enda lilla kruxet är att jag har fått sämsta ovanan att gasa lite extra i svängarna, något som man verkligen inte ska göra! Men jag får helt enkelt öva bort den lilla ovanan!
   Nu ska jag bara ta tag i teorin så att den kommer ikapp med körningen! :) sen är det inga problem! Gud va stolt min lärare kommer bli imorr över mig! =)

Sannadarling, du är bästa läraren! Tack för att du har tålamod för mig och min lilla syster :) helt otroligt bra! :D Jag är så stolt över dig och för att du har klarat det! Önskar att det är jag en dag som sitter och lär ut på samma proffsiga sätt till nån annan liten osäker räka som jag! :) Du är bäst<3

ska bädda ner mig i soffan nu med dh och nachos :) vänta på att mutti kommer hem från milano! hoppas jag får nån present :)

Puss puss//caro<3
0 kommentarer