packat och klar!

Sådärja, nu har jag packat ner allt utom sminket, tandborsten och linserna, allt ska jag ju ha imorgon innan jag åker! Men annars är allt annat nerpackat, och det ser jävligt bra ut! Jag tror inte jag riskerar att åka fast för övervikt iaf! :) det är alltid ett oroande moment vad det gäller väskans vikt då jag alltid lyckas packa ner lite för mycket saker än nödvändigt. Men nu ser det ganska ljust ut, så jag håller tummarna och hoppas jag kommer igenom tullen och allt sånt!

Har precis skrivit ett långt brev till dig, jag hoppas bara att du läser det och tar till dig allt som står i brevet. jag vägrar ge upp oss, och vet inte vad jag ska ta mig till. Det här är mitt sista försök, vet inte vad jag mer kan göra än det jag redan gjort. Men jag ger dig all den tid du behöver, nu är det upp till dig och när du vill höra av dig. Jag älskar dig<3

puss puss//Caro<3
2 kommentarer
em

kommer sakna dig <3

caro

kommer sakna dig med min älskade pufflis! <3 när jag kommer tillbaka ska vi ha en egen dag du och jag! =) <3