raindrops keep falling on my head...

Jag har bara en liten fråga, när blev hela Stockholms befolkning rädd för lite regn?! Jag kom från tuben i slussen och möttes av en stor folkmassa, först trodde jag att det hade hänt något, men när jag trängde mig fram visade det sig att alla stod och tryckte sig under taket för att inte få regn på sig! hahahah! Sen när blev alla skygga som små sniglar?! Jag var de enda som vågade "trots" regnet och klev ut! Ingen har väll dött av att få lite vatten och hagelkorn på sig, vi bor inte i Kina där det kan förekomma hagel stora som tennisbollar, så vad är det då att vara rädd för?!

Tidigare på dagen har jag haft mitt livs första körlektion! Och det gick otroligt mycket bättre än vad jag hade kunnat tro! Jag är rena naturbegåvningen! :) typ! Min körlärare tyckte iaf att jag var bra för att aldrig ha suttit i ett förarsäte! :) det tar jag garanterat som en komplimang! Han är världens bästa lärare och vi sitter o småpratar, lyssnar på musik samtidigt som han matar mig med hur mycket info som helst! Det var verkligen sjukt kul! Det enda var att jag inte fick leka så mycket med gasen! =/ men nu kan jag iaf starta, krypköra, stanna, svänga höger och vänster, styra, blinka och en massa massa mer! han sa att jag var så duktig att jag fick lite mer information än vanligt! Så nu ska jag verkligen ta tag i körningen och börja med att läsa teorin redan idag! Sen måste jag bara ragga upp någon som har lust att övningsköra med mig! Nån som är ledig?! :)

Åt även lunch med min älskade syster, det blev mongoliskt! :) jag är verkligen glad över att vi ses mer och mer nu för tiden, det har gått lite upp och ner, men just nu är det jättebra! :) du är bäst lilla storasyster! :) <3


Nu ska jag ut på balkongen och njuta av regnet! :) samtidigt som jag dricker mitt nya favvo-te med jordgubbssmak och så måste jag ringa mormor och börja värma upp inför kvällens konsert med Håkan! :D Sen kommer Jelly hit vid fem och vi ska göra oss iordning och tagga igång! :)


Saknar dig babe, kom hem snart! varför är du borta ändå till söndag?! =/ kom hem<3

puss puss//caro
0 kommentarer