rhodos!!! =)

Wohoo!! Jag ar pa rhodos!! Har varit har sen i sondags natt, och det har varit tre helt underbara dagar! Dom ser ungefar ut pa samma satt varje dag! Vi vaknar, helt doda, min mun ar sa torr att jag vill grata, men solen och playan vantar! Vi ringer varann, jag o sanna bor pa vaning 5 o jennie o natti pa vaning 2! sen kekar vi frukost innan vi antingen gar till poolen eller playan o solar, badar och deckar! resten av dagen degar vi, ater lunch nanstans, skammer ut oss och lever livet! Runt tolv vaknar nattlivet, men vi kor igang nan gang runt 6-7! =) det galler att vara taggad! som vi alltid ar saklart!

Efter det beger vi oss mot bargatan, paradiset! dar drinkarna flodar, vi sveper shots med Anders innan vi tar platsen pa natt av podierna och dansar sen resten av natten runt en varsin strippstong! =) yes, my darlings! I'm in heaven! ;)

Igar vare barrunda, sa vi gick typ 150pers fran bar till bar och drack en massa och lekte lekar! Sjalvklart var jag med i en, och jag vann tillsammans med en snubbe! Tva gratis drinkar som var sa forbaskat goda! min favvobartander som gjorde nan specialare! ;) dock var den en man som fick lite for mycket i sig, 21sek ren sprit ratt ner i halsen! det sluta me att han var medvetslos mitt pa gatan! men det kom en ambulans senare och vi festa vidare! :)

Jag saknar alla er darhemma! och jag hoppas att ni har det bra i regnet och inte saknar ihjal er efter mig! ;)


Men jag skulle kunna doda for att vara har nagra veckor till! :) helt underbart vader, jag satsar pa att vara en riktig peppis nar jag kommer hem! ;) solen skiner nastan dygnet runt, maten ar helt underbar! drinkarna ar ljuvliga, och mina kara flickor ar fantastiska! Finns inga jag hellre hade akt med<3

nu maste jag kila, vi ska ut o keka! Ikvall maste jag ha KOTT!! det star som nummer 1 pa listan! :) sen ska vi ivag o se nar ina, nattis kompis upptrader i nagon show! ska bli javligt kul att se!

Far se om jag loggar in nan mer gang harnere och uppdaterar er lite! :)

sakna mig inte for mycket<3 - puss puss, er caro<3

1 kommentar
elli

Jag saknar dig så jag dör! hoppas du har det underbart därnere. Du måste vara brun som en peppris vid det här laget!



Fjellen