rhodosmöte avklarat

Tjejerna har precis gått, och rhodosmötet är avklarat! Meningen var att vi skulle gå igenom allt som behövs göras inför den stora avfärden på söndag! :) Det första vi upptäcker är att givetvis har mitt eget europeiska försäkringskort gått ut! Jävlaskithelvete! Jag vet att jelly påminde mig för några veckor sen att jag skulle beställa ett nytt! Men det har jag självklart glömt bort!! :O Men jag beställde ett nytt, o om gudarna är goda mot mig så kommer jag få det imorrn, hur det nu ska gå till med tanke på att dels bor jag på en annan adress än jag är skriven på, dels bor inte ens min pappa på den adressen, och dels så är tydligen vår brevbärare cp och delar ut vår post fel! :O jag menar, hur höga är oddsen att allt sånt infaller just mig! tydligen stor! så jag lär ju få mitt kort lagom till kräftskivorna i september! :O PANIK!!

   Övrigt sett gick mötet bra, förutom att EM-febern verkar ha drabbat just mitt hem, eller närmare bestämt min kära otroligt icke-sport-intresserade mor, samt natti! Så över en timme av mötet satt dom två inne i vardagsrummet och skrek i kapp till tvn, medan jag, jelly o sanna satt i mitt rum o planerade! Sånt som händer.
   Som vi alla vet så blev matchen 2-0 till ryssland! buhu, gråter floder! Vi får väll en ny chans nästa år eller när dom nu spelar igen! När matte kom hit senare på kvällen ville han inte ens kommentera matchen! så sött! :) hahhaha! Men jag och ellen har en plan, vi väljer bara ett annat land helt enkelt och hejar på dom resten av tiden! :) smart va?! Jag röstar på Italien, vi har ändå matchtröjor därifrån! :) iofs så är det Lazio, men det är väll sak samma?! :)

Resten av kvällen satt vi i köket, drack massa te och gamade kakor, och skvallrade om det allra senaste :) dom här tjejerna är verkligen helt underbara<3 :) finns inga bättre än er! finns inga mer kärleksfulla, glada och braiga människor än er. Vet att vi kommer hålla ihop livet ut, annars får ni med mig att göra! ;) <3

men jag måste erkänna att jag saknar ht också, när jag är med dom andra! och när jag väl är med ht så saknar jag dom andra tjejerna! men men, får väll samla ihop alla så slipper jag sakna någon! :)<3 längtar till fredag då jag får träffa mina små söta htdarlingar<3

nu är pyjamasbyxorna på och jag ska gå in till vardagsrummet och joina min kära mor, antingen så blir det SATC el DH, får se vad som är på just nu! :) måste bara säga att jag är så otroligt stolt över min mamma! hon är bäst :)

imorrn är det första körlektion som gäller, efter det ska jag ha lite sista-minuten-shopping med natti! :) sen är det sista jobbpasset på mer än en vecka! o jag kommer få så sjuk dålig lön i juli! nästan sorgligt! men jag får väll sälja en mjälte eller något?! ;)

Snart åker vi tjejer! =) bara fyra dagar kvar nu! =) <3
puss puss//caro<3
0 kommentarer