midsommar imorrn

Sugar Rush var sjukt bra, även om min kära mor satt o sucka sig igenom hela programmet! Så var hon tvungen att fråga om varenda sak som missade i förra. Sen när det var slut sa hon att det inte var något bra, när jag svara att det exakt som SATC, fast tjejerna är 15 år yngre blev det väldigt tyst! Haha! :) Jag håller iaf fast vid att det är en av världens bästa serier. Speciellt med tanke på att huvudrollen är en 15årig tjej som är lebb, inte särskilt vanligt bland ungdomsprogram. Vilket är otroligt förjävligt! Därmed är jag väldigt glad och lycklig över att den här serien finns, tror det är bra för alla unga och vilsna lebbar ute i världen också! Samt ett bra program för alla mossiga och trångsynta människor att se på, få upp ögonen lite för hur världen ser ut! Samt hur förjävligt livet som ung är! hahah! :) shit, kommer ihåg mitt liv som 15, vilken jävla tid det var! Tur att man är lite äldre, eller 3 år iaf, och väldigt mycket färre pubbeutbrott har jag nu iaf! ;)

Imorrn är det midsommar, och det känns lite konstigt. Jag brukar liksom inte fira det över huvud taget! Visst, när man var liten sprang man ju omkring på landet, deltog i alla tävlingar som fanns och dansade kring stången med Farmor<3 så mysigt när man tänker tillbaka på det! :) jag o syrran hade alltid likadana blommiga klänningar och var sådär otroligt söta så att alla var tvugna att nypa oss i kinderna! något som tyvärr fortfarande händer, och som jag fortfarande avskyr!
   Men på senare år har jag inte firat någon midsommar! Jag har ju tillbringat mina sommarlov i Spanien med Natti, fyra eller fem år i rad! Vi firade aldrig midsommar därnere, eller jag kommer ihåg nån gång när vi laga pasta o såg Scooby Doo-maraton hela natten, det var liksom vårat sätt att fira. Annars har vi alltid väntat till den 23 juni, då man firar San Juan istället! =)

Förra året var iaf en av mitt livs sjukaste kvällar! Vi var ute på lappis; jag, jelly och naddi var därute med ellen och massa människor hon kände, typ iaf :) helt störd kväll! Rolig men störd, folk skulle liksom inte tro oss om vi berätta om allt som hände.. usch usch.. det var allt från slagsmål i lekparker, människor som kräktes i buskarna, folk som tog av sig kläderna, folk som försvann på promenad, folk som snodde cigg, folk som krascha glas och sparka sönder cyklar, folk som vada ut i vattnet med kläderna på, folk som drack för mycket rom, folk som missade sista bussen hem och fick gå hem, folk som bråkade och gjorde slut, folk som grät, folk som firade en riktigt lyckad midsommar helt enkelt!!


Och vi firar typ ett år imorrn darling! :) eller det var för exakt ett år sen imorrn som vi började umgås utanför thg´s väggar :) har varit ett helt underbart år med dig sötnos<3 det måste vi se till att fira rejält imorrn! :) och prata massa gamla sjuka minnen! =) hoppas vi får många bra och minnesrika år tillsammans babe<3 :) Longdrink för fan! =)

Har kollat igenom alla bilder som är på oss två tillsammans, det är en del, men ingen är tyvärr helt fläckfri, utan den ena är snarare värre än den andra :O men jag tog den som nästan var okej! hahha! Vi får se till att ta många fina imorrn ;)




 

puss puss//Caro<3

2 kommentarer
elli

hehe oj, jag ÄLSKAR att nypa i dina underbara kinder... förlåt :$ <3

caro

Det gör inget darling :) jag får väll stå ut med att mina kinder är oemotståndliga! ;)