about tonigt.

Yes, till min stora lycka så hade jag rätt om kvällens händelse! Det är precis vad jag anade, och jag är helt lyrisk. Kikade nyss in i hennes blogg, och det finns små smakprov på vad som kommer finnas, och det vankas fina grejer kan jag säga. Undrar dock över hur min kära syster kommer reagera?! Vi diskuterade lite om goodiebags och så:

S - Ja, men får jag en dildo i min då är det jag som säger tack, men nej tack! Det betackar jag mig!
Hahahaha! Så lika vi är, men ändå så olika!

Jag är så taggad och sprallig och nervös. Vet inte vad jag ska göra, kroppen är nyduschad, peelad och rakad både här och där. Nu är det bara smink, hår, lotion, och kläder som saknas. Men i vilken ordning? Måste även ringa Lillasyster! jag tror det blir den underbara jag-vill-äta-upp-jordgubbsdoftade bodybuttern från Make Up Store som ligger mig närmast ikväll... Aah jag är så sprallig. Snart är syrran här och vi ska börja med ett glas bubbel innan vi beger oss! Åhh det ska bli så kul! Kanske hinner med ett inlägg innan, annars kommer allt om händelsen, vad som hände där och vad som förhoppningsvis händer senare imorgon... ;)

Några ledtrådar: Min största idol och förebild, erotisk miljö, förhoppnings vis bubbel och goodiebags...
Klura på den nu! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer