angående lägenheten.

Ja ni, den som sett mig arg, vill inte se min syster arg. Hon har ännu hetare temperatment, eller hon är snarare bättre på att anpassa sin ilska och göra det till något bra. Som hon gjorde igår, mitt lilla gull till syster! Ska banne mig ge henne en liten present idag som tack, + en liten kaka eller kokosboll :)
Iaf, min käre far ringde ju igår. Jag förvandlades till fem år med tårar som rann av ilska och besvikelse. Syrran ringer och får höra allt medan lilla mormor bara tittar på med ledsna ögon medan jag gråter, skriker och svär så att tungan blir svart. Men det ljusnar, någon timme senare ringer syster igen och då har hon skrikit vett i min gamle far.
Så nu är lägenheten återigen min, och jag får flytta in jan/feb! + att alla är på min sida och det känns återigen bra! Far ringde imorrse och frågade varför jag inte berättat om pengarna, eller att jag söker jobb som besatt, "till skillnad från vissa andra, som inte vet vad dom ska göra, eller hur dom ska göra, eller som inte gör någonting alls"! Mohahahaha!! Det var tamejfan årets bästa julklapp att få höra dom orden komma ur min fars mun, att han ens säger något sådant sätter honom i ett helt annat ljus! Gud, det kändes så skönt att få bli hyllad som bäst av sin egen far, få lite feedback och puschning, samtidigt som han klankar ner på en viss person!

Ja, jag är elak, men för tillfället så njuter jag av det enda ut i fingerspetsarna!! :) + att jag har bästa systern! + att jag har kvar min lägenhet! + att älsklingen kommer hem snart och vi ska ses om exakt en vecka!!<3

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
sanna

ÅH vad glad ja är för din skull:D:D:D

caro

Tackar tackar!! :D nu blir vi snart grannar! :D ska ringa chefen nu, ringer dig snart! :D



love<3