asiat el chilenare, typ samma?!

Alla på nya jobbet har fått gissa vart jag kommer ifrån, eftersom ingen tror att jag är svensk, så låter jag dom gissa helt fritt. Ena tjejen trodde att jag var asiat?! Förutom att älsklingen kallar mig för "Maid in China" när jag har Lilla My-toffs, så har jag aldrig hört det förrut, och det är mest på skämt. Men att jag seriöst skulle vara från asien? Vart ser jag ut som det?!
Nya snubben idag trodde att jag var chilenare, och på vilket sätt liknar jag det? När jag förklarade mina föräldrars minipytte-utländska gener, Same o Valon, så titta han bara på mig och sa: Jaha, så det är därför du ser ut sådär?! Ja, hur man nu ska tolka det vet jag inte.

Enda som hitills påpekat mitt riktiga ursprung är Ellens mamma, värmde att jag har en liten smula av mitt samiska blod synligt iaf :)


Jag, en asiatisk chilenare med en 16´del same o lite valon :)


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer