Augustpriset

Jag och Syster fick den stora äran att följa med på galan ikväll tillsammans med mammas jobb. Mamma själv var iofs inte med, men det var trevligt ändå. Jag och syster var som vanligt uppklädda till tänderna, jag i en klarblå klänning i samma modell som i torsdags, och syster i en svart. Medan resten var helt svartklädda. Så man kan säga att jag stack ut en aning ur mängden :) Det var trevligt och så, tyvärr så vann inte vår författare, men men trevligt ändå.
Jag försökte verkligen spana efter kändisar, men mjaa, jag är inte överdrivet inne i kulturbranschen, så den enda jag kände igen var Per Köttberget Nuder, Tydligen var hans fruga nominerad. Kvällens bästa var att se de som var prisutdelare, Nassim Al Fakir, Lars Adaktusson och Marie Göranzon!  

Jag sprang även på min gamla grannkollega på PG, Fredrik! Så kul att träffa honom och lika glad som vanligt var han. Saknade PG när jag pratade med honom, eller mest är det nog den gigantiska bokhyllan med hundratals böcker som stod inne på deras kontor + lite människor såklart! Vi kom överrens om att jag skulle maila honom i veckan, ska be om lite tips och försöka se om det finns någon plats ledig för mig någonstans!



Nassim Al Fakir


Svante Thuresson och Tina Ahlin


Marie Göranzon

Samtliga vinnare och Kattis Ahlström

ps. bilderna har inte världens bästa kvalitet, men jag vågade inte ha blixt på!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer