bloggtoppen.se

Jag kan nu meddela alla att jag finns med på bloggtoppen! Det var inte lika komplicerat som jag trodde och jag fick beskedet nyss att jag nu står med på listan. Ni kan ju gissa vilken kategori jag valde? ;) För er som är nyfikna så finns jag under kategorin Sex och Samlevnad! Där kämpar jag emot ca 380 andra bloggar, och jag kan berätta att efter mindre än ett dygn på listan så ligger jag nu på 99e plats! Woho! :) Jag räknar stenhårt med att klättra stadigt på listan, och sen utveckla bloggen så mycket jag kan. Har huvudet fullt med ideér, så räkna med mycket mer sexinlägg framöver!

För er som har frågor, funderingar, tankar eller något du vill att jag ska ta upp, skriv en kommentar så kirrar jag det på direkten! Det är lite svårt att veta vart jag ska börja med mina texter, när jag inte riktigt vet vad ni är intresserad av. Så säg gärna till så får jag lite inspiration ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Daniela

Jo tack jag har haft en bra helg, dudå? :) kram