bootcamp wikbros

Måndagen har precis börjat och huset är redan fullt som en hönsgård. Idag har vi en stor bakdag här hemma, vilket innebär att jag, mormor och syster ska baka hela dagen lång, och dagen till ära blir det kroppkakor och bullar! Fast vi började med kroppkakorna, vilket innebär att jag kommer få vänta flera timmar innan jag får äta nybakta bullar, lite tråkigt. Dessutom är jag inte så superaktiv i köket, då vi är just tre Wikbros vill alla bestämma och göra på sitt sätt, och eftersom jag är minst och fortfarande "Lilla lillasyster" så får jag mest kolla på. Under själva förberedning av fyllning och allt annat fix var min uppgift - skala potatis. Sen var det över för min del. Så kul har jag under bakdagarna, förvandlas på ett litet kick till 7 år igen, får sitta på en stol och titta på. Men man får se det positiva, snart börjar bullbaket :)




puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer