Caro på taket

Hon som aldrig kom igår till intervjun ringde senare på kvällen igår och bad om ursäkt, jag var på rätt plats, men hon hade inte gett mig alla instruktioner. Så vi bokade ny tid och jag ska dit idag 12.30! Har även bytt outfit och kör på mörka jeans och någon fin och passande topp, vet fortfarande inte riktigt vad jobbet gäller, men det lär väll visa sig när jag väl är där :)

Nu ska jag ta och ringa upp Sandys huvudkontor och ta reda på lite fakta inför kvällens möte. Tanken är att jag ska ha all fakta klar och redo, allt enligt lag och ordning, så att han inte på något sätt får för sig att han ska kunna köra över mig så som han gjort med dom andra anställda. Nej nej, nu jäklar ska han få se. Vill han ha världens bästa anställda, så får han banne mig gå efter lag och ge mig mina rättigheter, annars är jag inte med.

Ja, jag låter sjukt lik Karlsson på taket. Men jag håller på honom, kör man hans stil fast kanske en anings mer ödmjuk så kan man gå långt. Har alltid funkat för mig iaf :)


Är vi inte rätt lika iaf?! :)


 

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer