dagens arbetsmarknad.

Nu har jag sökt klart för idag, det blev totalt 7 jobb som jag verkligen är intresserad av, så nu är det bara att hålla tummarna att någn/några är lika intresserade av mig :) ska även maila ett annat företag o be om en till intervju, så håll tummarna där med.
Men något som skrämmer mig när jag är ute och letar efter jobb, är sättet arbetsgivare/ams sorterar olika yrken. Idag stötte jag bland annat på annonser för Brandmän och Tandläkare under kategorin "yrken utan erfarenhet"! Är jag petig eller har det blivit något väldigt fel?! Jag skulle iaf inte vilja ha en person som jag petandes i min mun, eller klättra på stegar o släpa ut mig ur ett brinnande hus!
Fast iofs, jag tror jag skulle passa ganska bra i brandmänskläder, o det måste vara väldigt kul att glida ner för den där stången i fort fart ;)



puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Och få se din rumpa som Bridget!!!