dear diary

När jag var ute tidigare idag så gick jag förbi Ringen en snabbis, ville inte gå omkring därinne för mycket då jag såg ut som en tomte i "mina träningskläder". Men jag gick förbi en liten bokhandel på jakt efter en ny dagbok, och fastnade för ett väldigt fint anteckningsblock, guldigt o i fint tyg. Så nu ska jag skriva en sista sida i min gamla, och sen börja på min nya, fina o glittrande bok! Känns lite som jag behöver en ny start, och då kändes en ny dagbok som ett bra sätt.
 Jag har världens bästa pojkvän, underbaraste vännerna, förhoppningsvis ett arbete som varar mer än en vecka, sötaste systern o inget större att klaga över för nuläget. Då känns det skönt att börja om på nytt, lämna allt bakom sig o fokusera framåt!



min stora dagboksidol!<3



ps. jag saknar dig rambo<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer