Det snöar!!

Det är 16 november och det snöar i lilla Stockholm! Jag är helt till mig, har lust att springa upp på vinden och rota fram pulkan och tefaten. Ja, jag kanske är 19 och jag brukar inte ha något alibi, jag älskar att åka pulka och ha snöbollskrig! Tur som jag har är mina vänner likadana och alla har barnasinnet kvar. Det finns inget roligare än att åka fort fort ner för en jättelång backe, ramla omkull och pulsa fram eller mula någon! Jag är en jäkel på snöbollskrig, oavsett vad älskligen säger så kan jag bara säga att jag är bra! :) Han har bara längre ben än vad jag har, så enkelt är det!


Kom hem nu älskling så vi kan ha snöbollskrig och tumla runt i snön tillsammans<3



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Naddi

Det är mitt ex jag talar om i bloggen =)



Ps. Det var så vackert idag då det snöade! Snart ska vi ha pulkakväll! :D

Ida

Synd att snön smälte lika fort som den kom då=)