dramaqueen!

Min kära mor har gnällt sen runt juni på att vi ska upp på vinden. Tydligen fanns det sååå mycket saker som hon ville ha ner, och nu hade vi äntligen bokat datum, ja i vår familj bokar vi varandra när det är viktiga saker på agendan! Dagen D var här och nu var första problemet hur vi skulle få tag i nyckeln. Då vi bor i ett Hitlerhus måste man be om lån för vindsnyckeln.

C - Ja, gå och be om nyckeln då!
M - Nej jag vill inte! Gör det du.
C - Meeh, du är ju vuxen! Du får göra det!
M - Jag är inte alls vuxen, jag är döende!
Varefter hon började mumla om bantning och träning. Hahaha, vi ska skaffa gymkort imorrn, tror hon är lite nervös. Men om någon undrar vart jag fått mina dramaqueen-gener ifrån, så har ni svarat här! :)

C - Men du förstår väll att om vi går o tränar, då ska vi träna! Asså du ska vara död och svettig när vi går därifrån!
M - Haha jadå, du kommer kunna skryta för dina kompisar: "ja, men jag var ju med när mamma dog, ja det var förresten jag som dödade henne där på gymmet"!

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer