Exalterad!!

Hela dagen har varit helt fullspäckad! Först lämna älsklingen imorrse som skulle tillbringa dagen med wow, för att först träffa Natti och vara med på intervjun. Därefter komma över 45min försent till min älskade Malin! Förlåt förlåt darling, jag lovar att baka Snickerskakor till nästa gång, I know their are your favourites! ;)<3
Och nu sitter jag här, vrålhungrig! Dagens näresintag har bestått av ett äpple, en varmkorv, en liten äcklig 100% fruktjuice med jordgubbar och banan samt en kopp choklad. Så nu är jag väldigt hungrig!

Men nu är planenerna följande, ta ett varmt bad med massa oljor, göra mig iordning från topp till tå och sen äta något. Förmodligen kommer det bli någon kombination mellan dessa. Därefter invänta Syster samtidigt som jag springer omkring i lägenheten som en yr höna! Jag är så taggad att jag dör! Funtar även på en Dagens, bara för att jag kommer vara så otroligt urläcker i kvällens kreation! Vad jag ska göra, kommer snart! ;)

puss puss//En lycklig caro<3
1 kommentar
Bella

Jag är omslags tjej på Yrkesakademins framsida :)