fan ta allt.

Jag är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Och mormor är så gullig att jag blir gråtfärdig. Hon har bakat sen klockan 8 imorrse, flera dussin kringlor och flera limpor. Min lilla mormor! Hon ville gå upp klockan 7 och börja baka, men då blev hon tillsagd av mamma att gå och lägga sig igen! Söta lilla mormor, och nu har hon gjort kaffe<3

För en gångs skull tänker jag nog inte bli arg på mina päron, för det är förmodligen inte dom som ligger bakom det hela. Jag visste att något var på gång när jag fick frågorna i söndags, och ta mig fan, jag hade ju rätt! Jävla cp-mongon, glöm att jag firar jul med er. Funderar snarare på att anmäla mig till någon kyrka och dela ut soppa till främlingar, låter nästan mysigt. Nästan.

Fan vad trött jag blir, jag har ju planerat i flera månader, sen han sa att det var min lägenhet. Allting jag har köpt, planerat och kirrat, vad fan ska jag göra med det. Dra åt helvete med allt.

Nu ska jag äta choklad, dricka kaffe med min mormor och lugna ner mig. Det här känns verkligen som den perfekta uppvärmningen inför jobbet och mitt möte med chefen. Liksom grädden över det jävla moset!

puss puss//en förbannad men lycklig caro<3
1 kommentar
Daniela

Fan vad kul,grattis :)

Vad är det för jobb?

kram