fars dag

Idag är det ju Fars dag, dagen då vi ska fira alla underbara pappor! Haha, har lust att skratta resten av dagen, men det känns som ett ganska stort hån mot just alla underbara pappor, samt dom som råkar ha en! Men men, det är väll trevligt med en sådan dag, jag bara sitter och funderar när min dag ska komma? Jag har ju en födelsedag, men det har ju alla! Utan jag menar just en Caro-dag, då alla hyllar mig! Det skulle inte vara helt fel :)

Jag och mamma har ungefär samma tankar om fars dag...

M - Ajuste, idag är det ju Fars dag! Mmm, men jag har ju faktiskt varit som både en Mor och Far åt er! (mummlar det sista fast hon vill att jag ska höra)
C - Mmm, grattis mamma på Fars dag!

Själv ska jag vara världens bästa dotter och ska över till min egen gubbe ikväll o fira honom. Har ansträngt mig som en skållad gasell och stressat runt hela förmiddagen nu, jag har bakat en jättefin morotskaka till min lilla far som jag ska överraska honom med ikväll! Eller han vet att jag kommer, har bjudit över mig själv på middag efter jobbet :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer