friday and i´m in love!

Ser ut att bli en riktigt bra dag idag, solen skiner och himlen är blå, det är inte superkallt utan mer krispigt väder ute! Chefen smsade nyss och jag har flera inbokade jobb till nästa vecka, både dag och kvällspass, så det känns riktigt bra. Ska även ut idag och söka på lite roliga ställen, tänker inte namedropa vart, tror det ligger någon form av bad omen där efter att jag namedropade Sandys hela tiden förrut. Så får jag jobbet så säger jag till då, fram tills dess är det hemligt!

Ska även hinna med lite ärenden idag, lite julklappar och annat trevligt. Jag är redan klar med de flesta, och det känns så bra. Känner mig så lugn och harmonisk just nu, så jag ska försöka bli klar med alla julklappsinköp innan stressen drar igång :)


Utöver det ser min Fredag ut såhär :)



puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer