I´m unreachable!

Det är lite kaos här hemma, mamma kom in för ett tag sen alldeles vit i ansiktet o berättade att vår telefon inte fungerar. Jag svarade : Det ser ut som om Göran Persson precis ringt och berättat att ett tredje världskrig kommer utbryta när som helst!! hahahaa!! En kommentar som min mor självklart inte uppskattade. Mig gör det inte överdrivet mycket då älsklingen är utomlands, jennie är i dutchland, natti är snart på resande fot, o resten har jag ständig kontakt med via mobilen. Så jag överlever! Medan min mor är lite mer skakis!
 - Jaha, så vi ska leva helt utan telefon hädanefter! Isolerade!! (Då hade det gått 10min sedan telefonen dog)

Det slutade med att jag lusläste tele2s hemsida efter hjälp, "Haha du kan ju ringa o fråga vad som är fel!!" Det skämtet gick inte heller hem. Därefter ville hon att jag skulle kila ner på hornsgatan, med vår gamla telefon o fråga vad felet är. Då jag sitter i snögubbepyjamas o Lilla My-tofs så var det inte så lockande...

Fortsättningen följer...

puss puss//en lycklig caro<3

5 kommentarer
emelie

sv: haha jo antaligen är det så, om ägg är bra för håret så varför skulle inte apelsin kunna vara det :D

Daniela

sv: den står för mamma :)

Daniela

haha, är telefonen fortfarande sönder? :P

Daniela

Sv: Ja den låten reagerar! ;D älskar filmen.

emelie

sv: joo det har du rätt i haha, skulle behöva en rejäl make over av mitt hår, det ser förjävligt ut rent ut sagt haha