It´s friday and I´m in love!

Fredag, själva ordet brukar vanligtvis göra så att det värms upp i magen och man piggnar till på ett särskilt sätt. Men eftersom jag var ledig igår och gjorde alla mina vanliga söndagssysslor igår, så tog det mig över tre timmar av morgonen innan jag förstod att det var fredag o inte måndag. Komplicerat värre.

Pratade igår med kvinnan jag ska jobba hos imorgon, för det första så lät hon sjukt tråkig på rösten, utöver det hör jag en liten hundjävel som skäller halsen av sig o en unge som skriker som om den vore med i OS! Vad säger kvinnan: Ja juste, vi har hund också, vi kanske inte har nämnt det, och det skäller ganska mycket, men efter ett tag brukar den lugna ner sig. Det är väll okej? Oh ja, det är helt okej. Jag har inte alls några problem med hundar!

Nu ska jag ladda över massa låtar av The Cure och lyssna sönder min favoritlåt :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer