jag har världens bästaste pojkvän!

Älsklingen har precis köpt en ny ipod. Inte en såndär skruttig som jag har, utan en med 120gb. När han berättade om inköpet nämnde han även att han kunde ha en massa filmer, då jag självklart föreslog att han skulle lägga in Sex and the Citys film, så att jag också har något att titta på!
Sen igår när han kom o mötte mig vid pendeln, visa han sin nya bebis, o till min stora glädje hade älsklingen lagt in just den filmen! Jag kände hur hela jag blev varm o full av kärlek.

Det mina vänner, det är äkta kärlek<3

Nu ska jag ta o bädda ner mig o älsklingen, han ska iväg till spanien imorrn o blir borta i två veckor. Så jag ska bokstavligen talat lägga mig antingen under el över på honom, som ett litet lock. Alternativt som en bläckfisk kringvirad hans underbara kropp o sen njuta av varenda sekund. Ja, jag kommer sakna honom så fort jag pussat honom hej då.

Älskar honom så att jag nästan spricker!<3

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Trixie

Adrian lider igenom TokioHotel för min skull, det är kärlek det med xD

caro

Hahah det är det tamejfan, gör han det, då är det kärlek! :D