kommande texter

Jag tänkte börja redan ikväll med texter som är inriktade på det jag är bäst på - sex! Det var ju nämligen själva syftet med varför jag ens startade en blogg, så nu ska jag ta tag i det på riktigt. Nedan kommer en liten lista på det som kommer att tas upp inom en snar framtid. Ja, listan är än så länge pytteliten, men min hjärna är gigantisk, så den kommer fyllas på. För er som undrar, funderar eller har andra saker som jag borde ta upp, säg till!
Man kan inte diskutera sex för lite! ;)

Litet smakprov på ämnen:

  • The X-files
  • Så fastnar ni inte i Slentrian
  • Enkla tips på vardagsromantik
  • Fantasier - enklaste hjälpmedlet!
  • Orgasm-skola för tjejer (kan läsas av båda)
  • Mina bästa boktips för sex, erotiska noveller och fakta
  • Abort - rätt eller fel?
  • Like a Virgin
  • HBT - litet lexicon
  • Nudism, hur fungerar det?

Utöver dessa ämnen + tusen till, så kommer jag även ta upp mina vägar till att nå mitt drömmål att bli Sexolog! Samt en massa annat spännande som händer mig och mina nära i min vardag :)

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer