mardrömmar.

Inatt hade jag tre helt sjuka drömmar, den ena värre än den andra, var helt slut när jag väl vaknade. Skriver ner alla, för på så sätt kan dom inte slå in om man berättat för någon annan :)

Dröm 1) Stockholm hade blivit övertaget av Maffian och alla invånare skulle slaktas, så det byggdes en gigantisk fabrik där man slaktade människor i olika kategorier. I en lång lång kö till huvudmossare stod män med rakade huvuden, lutade sig över o sen tryckte bödeln på en knapp o en sten föll ner o krossade huvudet, torkade av o sen var det dags för nästa! I en annan kö stod blondiner med silikonbröst, såg även Linda Rosing i den kön, som ledde in till ett rum där jag inte vet vad som hände.
Jag och älsklingen lyckades fly genom en lucka i taket o kom till ett äldreboende där vi klädde ut oss till sjuksköterskor och tog hand om gamlingar, på så sätt klarade vi oss!

Dröm 2) Jag var på en klubbkväll på Make Up Store, där jag snattade en använd ögonskugga, blev tagen och sen hånad av personalen, sen ledde dom mig till ett rum där jag fick träffa skaparen och därefter vara med på att möte för att bestämma kommande säsonger. Jag kom på temat "Isdrottningar", med namn som istapp, snöflinga och dylikt!

Dröm 3) Iofs ingen direkt mardröm, drömde att älsklingen satt o spela i bara morgonrock och att jag kröp upp i hans famn o klappade honom på magen, myste o hade det allmänt trevligt. Vaknade av att jag höll ett krampaktigt tag om Copacabana! Besviken!!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer