mer jobb på g

Har nyss kommit hem från nya jobbet, och det gick strålande! Jag är så glad! Chefen är helt underbar och med ett otroligt vackert namn (samma som jag fast med K :) ) och helt underbar på alla sätt och vis, jag tycker redan om henne och hon kallar mig redan för Gumman - win win! Papprena är påskrivna och nu är jag vid behovsanställd, hon ska ringa imorrn el på lör och säga hur nästa vecka kommer att se ut. Lovely!
På väg hem ringde min andra chef och jag är har ett 6h´s jobb hos änglarna nästa lördag! Åh, längtar redan efter dom små trollen, ska bli riktigt kul att komma tillbaka dit :) ibland är det nästan för enkelt att få pengar!
+ att min lilla far ringde nyss, och på söndag ska jag ut till landet och bära tall! Jobbigt men även det är pengar och förhoppningsvis lite mer muskler i armarna :)

Så det är ingen idé att oroa sig i onödan, jobb och pengar är en värdslig sak som förr eller senare ordnar sig till slut! :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer