mer sex!

Nu har jag skummat igenom en massa av mina gamla inlägg, och kommit fram till att den här bloggen fungerar inte längre, den handlar ju inte alls om det jag vill att den ska handla om. Det är bara en massa tjoller om mitt arbete, jag har gått si och så, jag och älsklingen har gjort ditt och datt. Visst, allt det där är jättemysigt och helt underbart, men inte det som bloggen skulle handla om!

Så numera kommer det komma mycket mera sex i den här bloggen, jag håller för tillfället på med en liten lista över saker som ska tas upp framöver. Så jag tänkte börja med start redan imorgon. Hädanefter kommer min otroligt spännande, fascinerande, sexiga, kärleksfulla och mysiga vardag varvas med tips, frågor och svar, fakta, information, skvaller, nyheter och allt där emellan. Allt som har någon form av anknytning till Sex kommer tas upp här :)

Så alla som har frågor, funderingar, vill ha tips, har spännande tankar eller vad som helst som har med sex att göra, hör av er till mig, skriv en fråga bland kommentarerna eller maila mig. Jag kommer att svara på allt, ta upp allt och strunta i allt som har med normer att göra. Kom ihåg en sak, mig kan man aldrig göra generad ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer