min älskling är en nörd<3

Inatt släpps det nya spelet för wow, jag har själv förbokat det. Dock inte för egen del, nej nej, min lilla Fackla är fortfarande kvar på level 1 och där lär hon stanna ett bra tag framöver. Jag hade en liten gnom vid namn Blända för ett tag sen på level 6, satan vad stolt jag var. Tills älsklingen berättade att han slängt den, där dog mitt wannabe-wowintresse. Men nu är det så att jag förhandsbokat det åt älsklingen, som en förtidig julklapp. Och satan i helvete vad jag ångrar det nu. Mannan är uppspelt som en liten femåring dagen innan julafton och i väntan på sina nya tusen leksaker. Jättemysigt om det vore jag som var den nya leksaken han var så ivrig över. Men nu är det inte så...
Han kommer hem på onsdag natt, och ska spendera hela torsdag framför datorn för att kunna levla upp så fort som möjligt. Ja, vad kan man säga? Han har väntat på den här dagen i flera år, det har inte jag gjort...

Jag älskar den mannen över allt annat, men just nu förbannar jag hans nördiga sida och vill utöva Vodoo på mannen/männen bakom wow. Jag vet att jag är gnällig, men det är bara för att jag saknar honom, och det känns ganska fisigt att han ska tillbringa sin första dag i landet tillsammans med sin dator, och inte med sin älskade flickvän som jag skulle vilja<3

Bäst för honom att han har med sig någon present till mig från spanien, så kanske det blir lite lättare att förlåta honom :)

ps.om du läser det här älskling så är jag väldigt sugen på Milka, (går att köpa i taxfreen) en god parfym(även det i taxfreen) annars är snygga underkläder alltid välkommet :)

ps 2. jag älskar dig mest, och jag vet att du är en nörd, och jag saknar dig mitt lilla skrutt<3

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Trixie

Ugh, jag vet! Pojken har också förbokat...asså, jag har aldrig fattat grejen. =p

Filiiiii

haha som om vi inte redan visste det :D

Man tycker ju att han borde ha tröttnat vid det här laget efter 3,5 år med samma spel men nej han bara spelar vidare.

Taskigt värre också o bara deleta din gubbe sådär :P



L, dags o lägga ner snart eller? :P

caro

Haha joo! :D

Det måste vara något som jag inte förstår med spelet, men kul måste det ju vara?! Haha!

jaa, nu jäklar ska jag komma ifatt med min Fackla :D