min första gäst på jobbet!

Igår kom min allra första kund in på jobbet som jag känner. Det var ingen mindre än min egna lilla pappa som bestämde sig för att överraska mig! Blev riktigt rörd när han kom in, med håret uppsatt, jeans o pikétröja, som om han ansträngt sig!<3 I vanliga fall bor han ju i sitt blåställ, men nu var det vanliga kläder på! Lilla pappa :)

Det går bra på jobbet, fortfarande mycket att lära, men det är kul. Igår jobbade jag hela dagen med en jätterolig tjej, verkligen trevlig att vara med. Dock måste hon tro att jag är efterbliven... men det är bara för att jag inte förstod vem hon pratade med när hon sa gumman, älskling o sånt, så då var jag ju tvungen att fråga vem hon pratade med som ett annat mongo!
Idag jobbar jag mellan 12 och framåt, har inte fått några direkta direktiv, det är lite löst med sånt där. Men jag ska se till att jag får ett schema för en vecka framöver så fort som möjligt. Blir stressad när jag inte vet hur jag jobbar.

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer