min värld är för liten.

Glömde nämna en liten detalj, körläraren frågade vart jag arbetade och jag svarade Sandys. Varpå han direkt frågade om min chef var ----, vilket det är. Självklart så ska min körlärare vara kompis med min förhoppningsvis-blivande-chef! Hur liten kan min lilla värld vara? Hur stora är oddsen att dom två känner varandra?!

Kära gode gud, gör så att det är till min fördel och inte till min nackdel! Men om körläraren är smart pratar han med Sandys, jag får jobbet = jag får pengar = jag har råd med mer lektioner = han tjänar på det = jag får ett arbete = sandys får världens bästa personal = alla tjänar på det! :)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Daniela

sv: hahah ja eller hur, det undrade vi också. Till och med vakterna stod och garvade och ville att jag skulle skicka över bilderna på bluetooth. :)

Allt bra med dig annars?

malin

haha du e söt du lilla gumman:)

lycka till

älsko

caro

Haha men jag menar, hur stora är oddsen?! :O helt stört!