myskväll hos natti<3

Sitter hemma hos Natti nu, vi har singstarkväll! Hon o Naddi sjunger älsklingens skiva för fullt, 90-talsklassiker, jag kan ungefär hälften! Men dom jag kan är riktiga klassiker, så det är en väldigt rolig skiva. Nästa skivor blir nog något med mycket schlager o svenskt, får se vad jag kan lyckas övertala älsklingen till :)
Nu ska jag njuta av underbart sällskap o glömma jobbhelvetet för resten av kvällen. Imorrn är jag ledig, vilket innebär många timmar över till att söka nya jobb. Ska nästan bli lite kul att ge sig ut på arbetsmarknaden igen. Det gäller att se det positiva i allt, blir så mycket lättare då!

Jag saknar dig redan älskling, jag hoppas du har det riktigt varmt o skönt därborta, här hemma är det kallt som i graven o det är mycket dimma, läskigt! Usch usch. Saknar ditt leende, ditt skratt o din hand på min kind<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer