myskväll hos sötparet!

Sitter hemma hos sötparet, ska precis börja se film, Lillasyster har valt och det blir Da Vinci Koden. Kommer inte ihåg den riktigt, blev riktigt sugen på att läsa om boken, som vanligt är ju boken bättre än filmen :) Det enda jag minns från när jag såg den på bio var att jag blev besviken över att tjejen inte var rödhårig, o ernst över att bilen inte var röd! Haha, så roligt!
Nu ska jag hämta min påse med stjärnor, öppna en julmust och bara njuta :) kommer förmodligen däcka här på soffan som vanligt, skönaste soffan o det är för kallt utomhus för att vara ute. Oh vad jag tycker om att vara hemma hos sötparet :) ha en trevlig söndag o godnatt allihopa!

ps. bilden innan är tagen för jättelänge sen på mig o älsklingen. Jag blir lika varm o lycklig varje gång jag ser den, vi ser så små o oskyldiga ut, riktigt söta ut :) älskar dig så mycket sötaste<3

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Jelly

va har du redan börjat dricka julmust!? :O november har ju knappt bröjat!

caro

Jaa! Det var sannas ide! :D sjukt gott! :D vi ska bada i det när du kommer hem! :D woho!!

längtar som satan<3