natti + qx=sant!

Ja, min älskade lilla kompis blev idag intervjuad av tidningen QX! Och det är så stort! Jag blev helt lycklig när hon ringde och berättade om det, och självklart var jag med som hennes sällskap/bodyguard/sekreterare! Lite alltiallo kan man säga :) Intervjuen var på stans i särklass mysigaste café - Chokladkoppen i Gamla Stan, så mysigt och jag avgudar stället. Dom har hur mycket godsaker som helst, priserna är helt okej, det är sittning med nota och servitörerna är söta bögar, kan det bli bättre?!

Natti blev som sagt intervjuad av en jättetrevlig kille vid namn Mats. Under tiden surplade jag i mig en kopp choklad och stack in lite information, datum, namn och händelser lite då och då. Jag var hjärnan och Natti pratade - teamwork! Men det gick jättebra, och jag är så superstolt över min lilla Lingonsvan! Artikelns huvudfråga var ju om hur hon kom ut, något som inte är lika enkelt som man kan tro. Så det är så otroligt modigt och bra gjort av henne att jag blir helt varm och rörd bara av att tänka på det! Tänkte skriva en inlägg om det senare, om just att komma ut. Vem vet, jag kanske delar med mig av min egen berättelse?! ;)





 

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer