nya undies!

Juste glömde nämna det viktigaste, hann gå förbi Ringen tidigare idag, och till min stora glädje hade dom fått in sista delen till mitt underbart snygga och sexiga underklädessett! Det har allt: snyggt, stilrent, porrigt, sexigt och man får allt för en billig peng! Nu har jag har två likadana sett men i olika färger, blir alldeles varm bara jag tänker på det! Så fina sett! Nästan så att man vill gå runt iklädd endast detta, men tror inte det skulle vara så lagligt, eller varmt utomhus. + att det är endast för älsklingens som jag har på mig det ;) Har redan visat det första i svart och rosa, men det nya är i vitt och svart har han inte sett ännu,  får se vad han tycker om det när han kommer hem! Blir en liten överraskning... ;)

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Daniela

Ja det är helt okej, ibland är det lite väl jobbigt.. mot sommaren och jultider, då det är så mycket folk och ja är tvungen att jobba hela helgerna. Får knappt någon fritid, men ja trivs skit bra :)

Sandys, vart då? :) kram

Ida

Haha, vågar du säga det till din kusin?=) Men visst är klänningarna underbara...



Du får skriva om din pojkväns reaktion sen då, kan bli spännande och se;)