nytt uppdrag på g!

Jag känner mig lite som en vissen blomma för tillfället pga saknaden efter älsklingen. Men sen kom jag på att han kommer ju inte hem fortare för att jag sitter hemma och saknar honom. Dessutom är det ju inte precis som att han är ute och krigar för landets räkning, och jag är en ensam fru/änka som sitter och räknar dagar/årstider vid mitt lilla träbord samtidigt som ungarna skriker efter mat och djuren behövs mjölkas och matas. Nej det är ju inte 1800-talet längre, och älsklingen är ju på semester!
Dessutom kom jag nyss på att vi båda skulle läsa John Ajvide Lindqvists "Låt den rätte komma in" medan han var borta, för att sen se filmen tillsammans när han kommit hem :) Så det ska jag börja med så fort jag kan!
Förhoppningsvis går tiden lite fortare och min älskling är snart hemma igen<3

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer