Omagad!

Jag vet inte hur jag ska säga det här, jag är så i gasen att jag inte vet vart jag ska ta vägen!! Jag läser dagligen min stora idol Katerina Janouch blogg, och jag skrev ett långt idolmail tidigare i förmiddags. Och nu har jag fått svar! Lilla lilla jag har fått svar, och det var inte vilket svar som helst! Jag svävar på små phucking rosa moln, ett sånt bra svar var det! Hom kom ihåg mig från Göteborg, fast iofs, hur skulle hon kunna glömma mig? Inte i rent skrytsyfte, utan snarare rent fakta. Jag var utan ren överdrift vid Pirats monter och pratade med henne ca 2-3gr om dagen, i fyra dagar! Fick alla mina böcker signerade och hon tog sig tid till att prata med mig! Kvinnan är helt fantastiskt och jag avgudar henne!

Det stod även lite mer saker i mailat, något helt phucking underbart som resulterade i att jag vandrade fram och tillbaka, skrattandes och skrikandes i ren exaltering i ca 30 min! Asså det är för stort för att jag ska kunna förstå, helt unbelivable! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, så stort är det! Herre gud, jag är i himlen!

Mer än så kan jag tyvärr inte säga, det är en riktigt smarrig hemlis på g! Mer info kommer senare i veckan! Men så mycket kan jag säga, att något stort kommer att ske... ;)




puss puss//en överlycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Spännande!!!