onsdag.

Detta kommer bli en bra dag, det känner jag på mig. Har precis haft en lång och seg förmiddag helt själv och bra tagit det lugnt. Ska snart göra mig iordning innan jag ska pulsa in till Rådmansgatan, träffa Far och Lasse + förhoppningsvis Branco min wannabechef :)
Därefter ska jag möta upp Emly, äta lunch och sen möta malin någonstans innan vi beger oss mot THG! Nu när jag ser tillbaka är det svårt att förstå att denna lilla byggnad var ens hem i tre år. Sjukt många timmar har tillbringats där, så mycket minnen, så underbara personer man träffat och så mycket kärlek! Jag minns perioder då jag och HT tillbringade mer tid i skolan än hemma, ja då det fanns dagar och veckor då vi kom när skolan öppnat, och gick samtidigt som städarna! Underbara tider - slalomskidor!

Sen ikväll ska vi först äta middag här, jag och med Malin till min hjälp som ska laga maten, därefter ska vi till Make Up Store här på götgatsbacken och på deras klubbkväll, tema Ruby Red! Ska bli så kul!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer