Or Thursday watch the walls instead

Hopplöst. All energi och lust har bara sugits ur mig. Kände mig möschlig hela förmiddagen, inte sjuk, utan mer död. Trött och orkeslös, och jag hatar den känslan! Ändå har jag flängt runt som en skållad mandel hela dagen, först lunch med mor och syster för att sen vandra omkring i ringen och söder med syster i flera timmar. Hittade massa fina julklappar till oss själva som vi ska få i julkalender :) visar allt sen, varken orkar eller vill något just nu. Ska äta lite middag och sen ge mig ut i mörkret på en vinterpromenad.

Tristessen dödar mig, det enda jag vill är att ha en sysselsättning, något att göra och inte bara vara hemma. Att vara hemma är kul i ca 15min, sen kryper det i hela kroppen, och jag måste antingen göra något, eller låta mig sugas in i matthetens hål. Det enda jag vill nu är att träffa älsklingen, eller ligga hemma hos Lillasyster på hennes underbara soffa, prata minnen och se på massa filmer<3

puss puss//en matt caro<3
1 kommentar
josefine

hoppas att du känner dej bättre nu gumman! jag kommer till stockholm på tisdag. lust att träffas? det hoppas jag verkligen :) måste prata om allt som hänt. puss!