Plötsligt minns jag...

Varför jag slutade hänga på QX! Har inte varit inne på ett bra tag, och hade glömt bort varför jag ens slutade hänga inne på den sidan. Jag brukade ju hänga där jämt och ständigt och det var standardsidan man loggade in på så fort man fick en minut över. Så jag tänkte att det kunde ju vara lite spännande och se vad som hänt sen sist.
Fem minuter efter jag loggade in så minns jag varför jag slutade hänga där...

Per67: Hej snygging! Du ser het ut! Skulle du vilja ställa upp på en trekant tillsammans med mig och Nadja 37?! Vi ser ut såhär----Vi bor här --- och vi tror att vi skulle kunna ha riktigt kul ihop! Här är min msn--- Hör av dig! Kramar Per och Nadja!

Man 37(på hotell i sthlm): Hej, du kanske tycker det här är lite konstigt, men jag är nyregistrerad här därav är min sida lite tråkig. Men jag är helt seriös, jag skulle vilja att någon het tjej som du dominerade mig! Jag befinner mig just nu på ett hotell i centrala sthlm! Jag kan betala för att en el två tjejer behandlar mig dåligt! Det behöver inte vara sex! Bara USE ME!!

Mitt svar:

Hej

Jag har sedan länge världens underbaraste pojkvän som jag är väldigt väldigt lycklig med!
Men tack för visat intresse!


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer