Pom Pom Parlour!

Det är namnet på Katerina Janouch nya butik, och det var den jag var på igår! Hon och hennes man hade tidigare kedjan Ooups, en av mina absoluta sexbutiker i Stockholm, dock blev det något fuffens så kedjan las ner. Deras nya satsning heter alltså Pom Pom Parlour och innehåller allt från supersnygga underkläder, smink, parfymer till tecknade sexserietidningar och erotiska noveller!
En butik helt i min smak med andra ord! Det var detta som var den lilla hemlisen. Jag, lilla jag blev speciellt inbjuden av Katerina Janouch och fick ta med mig en person till! Så jag och Syster var där, och vi var uppklädda från trosa till jacka! Kan ju nämnas att vi såg som tagna ur inredningen med våra mönstrade strumbyxor och coctailklänningar, till skillnad från andra trista svenssons som kom i jeans och lågskor! Det var ju premiär, då ska man väll vara uppklädd och fin, inte komma i jeans och tofs?!
Kvällen var helt fantastisk, det spelades musik av bandet The Aristocrats och Knicker Knittens hade en helt underbar show! Det var massa folk, iofs så kände jag bara igen två personer från Lind & co!

Butiken är så snyggt inredd att jag skulle kunna bo där, och den innehåller alla möjliga spännande, sexiga, snygga och vackra saker som piggar upp ens sexliv, ger inspiration och ger lite extra krydda i vardagen! ;) 





puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Ida

Va kul för dig!



Kan ju gissa vem som kommer bli affärens stamkund=)