Pom pom!

Vi var ju inne i min nya favoritbutik Pom Pom idag två gr. Första gången var vi där för att jag ville visa Mikis världens finaste butik och allt underbart som finns där. Då träffade jag Robert och jag tror han kände igen mig :) Under fikat så började vi ju prata om sex, och jag rekommenderar som vanligt min favoritbok bland alla sexböcker - Orgasmboken av Katerina Janouch! Väl på plats så möter vi ingen mindre än huvudpersonen själv. Ja, jag kanske är töntig men jag blev sådär löjligt glad och varm i kroppen som man blev som mindre och man stod i någon singelsigneringskö i Skärholmens Centrum!
Vi gick några varv och jag pekade ut boken, därefter kom Katerina fram till oss, och hälsade som om vi vore gamla kompisar! Därefter fick vi en liten guidning på allt från deras underbara smycken Tarina Tarantino, prova parfymerna, läppstiftsdildon samt alla piskredskap, massagestavar och lite annat smått och gått ur det Svarta skåpet! Under hela samtalet så pratade vi på ett helt avslappnat sätt och det slutade med att vi diskuterade allt från min + familjs syn på liknande butiker som hennes och sex, WOW, porr och erotik och lite annat trevligt! Jag berättade massa om min älskling och han drog referenser med sina egna barn ( hon har också en Ludvig i samma ålder som jag). Det var bara en sån häftig känsla att kunna stå och prata helt alldagligt med ens största idol ever! 

Det bästa momentet var när hon frågade om min egna åsikt på butiken, och hur det kommer sig att jag är så pass intresserad av allt som har med sex, erotik och relationer. Efter att jag svarat säger hon att jag är precis som hon! Och att vi fungerar på samma sätt, att vi anser lika om mycket och att jag kommer bli som hon när jag blir stor! :)
Ja, jag är riktigt löjligt lycklig över att vi kan stå och prata som vi gör! Hon känns lite som en moster, som man kan prata om det mesta med och som förstår en! Helt underbart att kunna ha en sådan relation och kunna skratta och disktuera med, det är inte många jag känner som tar diskussionen på den nivån som hon gör! Nu väntar jag bara med spänning på nästa steg i vårt samarbete... ;)

Jag och min idol :)





ps. alla som är sugna på att gå dit, säg till mig så kirrar vi det. Jag var välkommen tillbaka exakt när jag ville, även om jag bara vill vara där för att hänga runt lite! :)

puss puss//en lycklig caro<3

2 kommentarer
Daniela

Hej! Hur är det med dig?

skit snygga skor btw.. :)

ellen

det är så coolt! grattis!!