sex on fire

Sitter fortfarande hemma hos sötparet, jag föreslog en lång powerwalk i det vackra höstvädret, men det var ingen som nappade på mitt förslag. Just nu kollar vi bara på tv, jag är rastlös o sitter o slötittar på bloggar. Ska försöka aktivera dessa människor o få i mig något att äta. Sen måste jag hem o kirra lite saker innan jobbet, börjar 15 så det är ingen stress. Vet iofs inte när jag slutar, men förmodligen till stängning.
Syster ringde förrut, o hon tror att dom bara lurar mig o att jag är utan jobb på onsdag. Fan om jag blir det, då vet jag inte vart jag tar vägen. För jag har struntat i flera intervjuer bara för det här jobbet. Men är det som hon säger, då jäklar är det jag som går till pressen o stämmer den jäveln :)

Men håll tummarna för att dom inte lurar mig o att jag blir anställd i veckan. Det är ett bra jobb, jag trivs och det är roligt. Så jag hoppas att att allt är bra o att jag får papprena på onsdag.

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Jag men inte så! Jag menade ju inte att var anegativ! Du blir ju så arg!!! Damp-unge!

Jag sa att KAN vara så, att de KANSKE säger så! Okej?! Ring hattbaren!!! =)