skräpmat = skräpsex!

Har precis kikat på Du blir vad du äter, till en början hade jag mycket emot den blonda kvittergöken Anna Skipper. Men efter att ha sett en lång intervju med henne  för ett tag sen, såg jag på henne i helt andra ögon och nu tycker jag om henne. Kvällens program var extra spännande och handlade om ett par som snart skulle gifta sig, och båda oroade sig över Bröllopsnatten! Jisses vad dom kekade dålig mat, jag kan ibland tycka att jag o älsklingen får i oss en del onyttigheter tillsammans, iofs så bränner vi bort allt senare + massa mer ;)

Det mest intressanta var Skippers genomgång av deras nya matbord, med en massa nyttigheter som alla bidrog till att sexlivet ska bli bättre. Det var en del aminosyror, klassikern rosenrot och en hel annat smått och gått. Tänkte göra en sammanställning av alla bra grejer som hon tog upp + lite mer och sen publicera här!

För alla par har väll någon förstått innebörden av Sambofetma? För er som inte vet så kommer en förklaring senare ;) Men det säger ju sig rätt självklart, äter man dålig mat så påverkas ju hela kroppen och man mår sämre vilket självklart sen påverkar sexlivet!
Mitt bästa tips till par som lätt hamnar i godisträsket framför tvn tillsammans med sin älskling, träna och var nyttiga tillsammans! På så sätt så har ni någon som puschar er samtidigt som träningen blir roligare! Kan meddela att jag och älsklingen har utmanat Sötparet på en rikigt bra tävling, och satan vad dom kommer få spö! Vad tävlingen handlar om kommer senare... ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer