snygg eller skrattretande?

Jag har ju en väldigt stor crush på Pingviner, det finns verkligen inget sötare djur än detta. I vanliga fall är jag ingen större djurvän, eller jag snarare ogillar djur. De få arter jag tycker om är självklart pingviner, isbjörnar, tjurar, o mopsar! Jag håller på att övertyga älsklingen att vi ska skaffa oss en liten mops! Frans ska sötsaken heta :) Kan ni tänka er något sötare än en ljus mops som heter Frans?!<3 annars kan jag tänka mig en liten pingvin som husdjur, som heter Cookie! Pingviner är verkligen så söta när dom går, hela kroppen vaggar o så låter dom tjucktjucktjuck, älsklingen har sett mig härma dom :)

Men vad säger ni om tröjan, jag tycker den var väldigt söt, och det är ju en pingvin på den! Jag skickade bilden till älsklingen för några dagar sen:

C - Vad tyckte du om tröjan?
L  - Ja, jag skulle nog skratta åt dig!
C - Men var den så ful?! :O
L - Nej, den var söt, men jag skulle nog skratta om du kom hit o hade den på dig!




puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
sannsann

SNYGG TRÖJA:D

caro

Tack! :D visst är den fin! :D